KONKURS NA PIĘKNEJ dla mam i nie tylko

Konkurs zakończony!
Wybaczcie, że dopiero dzisiaj podaję wyniki, niemniej nagrody wędrują do… Anieli M. (już wysyłam maila z radosną nowiną ;))
Dzięki za udział w zabawie.

PS. Na Pięknej cisza coraz większa ostatnio, ale już niebawem dowiecie się dlaczego… :)

na PIĘKNEJ

konkursKochani, tak jak całkiem niedawno obiecałam, mam dla Was konkurs. Tak się złożyło, że z okazji zbliżającego się Dnia Matki (każdy powód jest dobry, by sprawić komuś radość). Jednak nie tylko mamy mogą wziąć w nim udział. Konkurs jest dla wszystkich czytelników mojego bloga, wszak wszystkim Wam jestem bardzo wdzięczna, że mnie „odwiedzacie”.

Zasady konkursu są bardzo proste: wystarczy, że w komentarzu pod tym postem lub mailowo na adres: napieknej@interia.pl (w temacie wiadomości: konkurs dla mam i nie tylko) napiszecie (a jakże!) która matka (filmowa lub literacka) należy do Waszych ulubionych, fikcyjnych bohaterek (nie zapomnijcie dopisać, z którego filmu lub z której książki pochodzi) i dlaczego?

Macie czas do 25 maja 2015 r.(włącznie). W dniu następnym, a więc w Dniu Matki, ogłoszę zwycięzcę.

Do wygrania zestaw:

  1. „Północ Południe”, serial BBC na DVD (od dystrybutora Best Film), premiera 21 maja!
  2. „Północ i Południe” – Elizabeth Gaskell, Świat Książki…

View original post 54 słowa więcej

Skomentuj

