OLA BIEŃKOWSKA w JAZZ CLUB PAPAJA

Ola Bieńkowska – cóż za cudowna wokalistka! Wczorajszy koncert w Jazz Club Papaja w Ełku był dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Przyznaję – nie słuchałam wcześniej Oli, nie znałam jej muzycznych dokonań (być może dlatego, że dużo więcej i częściej działa za granicą, że za mało jest promowana w naszym kraju, że nikt mi jej wcześniej nie polecił, DLACZEGO NIKT MI JEJ WCZEŚNIEJ NIE POLECIŁ?!?). Był to zatem mój pierwszy raz, ale za to jakże satysfakcjonujący :) Ola pięknie czaruje swoim głosem, świadomie, pewnie, acz z dużą dozą wrażliwości operuje płynącymi z jej wnętrza dźwiękami. No mówię Wam – po prostu pięknie! :) A że towarzyszyli jej tacy muzycy jak Krzysztof Herdzin i Bartosz Szetela, to już w ogóle duża dawka emocji, fantastyczne doznania :) Jak to dobrze, że jest w Ełku takie miejsce, gdzie zjawiają się TAKIE osobistości.

Polecam uwadze twórczość Oli Bieńkowskiej, w tym jej autorską płytę „Résumé (take one)” (ja swój egzemplarz z autografem już mam, zdążyłam go już nawet przesłuchać <3). Poniżej jeden z moich już ulubionych utworów:

Bo piękne rzeczy dzieją się w kulturze.

 

Skomentuj

