KULTURALNIE BYŁO: sierpień ’14

No pięknie! Żeby tak się obijać – no wstyd po prostu. A miałam się przecież poprawić… No ale tak to już jest z wszelkimi postanowieniami. Dlatego tym razem już nic sobie i Wam nie obiecuję, a jestem pewna, że wówczas będzie tak, jak być powinno – w swoim czasie ;) 

LICZBY

Przeczytałam 5 takich oto książek:

1. Decyzja – niezamówiona przesyłka od wyd. Świat Książki. Podjęłam decyzję, że mimo to przeczytam. No i cóż mogę teraz powiedzieć – oby więcej takich niespodzianek i tak dobrze podjętych decyzji ;)
2. Jedna krowa łaciata – nie, dziękuję.
3. Imperium – moje pierwsze spotkanie z Mastertonem. Dobre, a nawet bardzo dobre! Do jego horrorów póki co nie mam jednak odwagi sięgnąć…
4. Srebrny miecz – książka należy do kanonu literatury dziecięcej – nie dziwi mnie to.
5. Jutro – kolejny „pierwszy raz”, tym razem z panem Musso. Ciekawe doznania, choć apogeum rozkoszy nieosiągnięte ;)

Obejrzałam w końcu wszystkie odcinki Sherloka (3 sezony). I wiecie co, ten serial jest po prostu boski!!! Uwielbiam, polecam, a gdy w końcu przegonię lenia, dowiecie się dlaczego :)
Na inne filmy czasu zabrakło. Ale od 29 sierpnia mamy nowe kino w Ełku – Planet Cinema – i czas najwyższy je przetestować.

ZDOBYCZE

SAMSUNG CAMERA PICTURES

1.Capacity – Krzysztof Herdzin Trio 2. On Fire – Michael Patches Stewart – obie płyty dostałam od mojego wspaniałego Krzysztofa, obie są z dedykacją od artystów, obie kupił na koncertach w Jazz Club Papaja, na których niestety nie mogłam akurat być… Mimo to kolekcja się rozrasta :)
3. Ciao Bella – do recenzji od wyd. Albatros – jestem w trakcie czytania
4. Jutro – do recenzji od wyd. Albatros
5. English Spoken Today – wydanie specjalne English Matters od Colorful Media

WYDARZENIA

1. Magdalena Kozłowska „ściągnęła” do Ełku Legalną Kulturę. „Kultura na Widoku” to ogólnopolski projekt, którego celem jest promocja świadomego i legalnego uczestnictwa w kulturze. Popieram! – 04.08
2. Koncert Stanisława Soyki w amfiteatrze Ełckiego Centrum Kultury – no muszę przyznać, że trochę się zawiodłam. Artysta śpiewał Niemena i robił to bardzo dobrze. Jednak całość nieco nużyła… a przez to nie zaspokoiła oczekiwań – 09.08
3. Koncert Quintertonic na Marinie w Smętku w Ełku – ależ przyjemnie się śpiewało :) Na świeżym powietrzu, a i publiczność jakże sympatyczna :) – 10.08
4. Koncert Quintertonic na otwarciu Galerii Brama Mazur w Ełku, a kilka godzin później byliśmy już z Krzysztofem w drodze do Gdańska :))) – 14.08
5. Esperanza + w Gdańsku – bo marzenia się spełniają :)))) – 16.08
6. Wystawa fotografii Erica Pawlitzky’ego „Miejsca, których nie ma” i koncert Quintertonic – zorganizowane przez Muzeum Historyczne w Ełku. Wydarzenie to odbyło się w bardzo klimatycznej lokomotywowni na terenie Ełckiej Kolei Wąskotorowej. Zachęcam do obejrzenia zdjęć z tego wydarzenia na Facebooku: TUTAJ. Osobiście jestem bardzo szczęśliwa, gdyż tak bardzo spodobało się p. Ericowi nasze granie, że zaprosił nas do Berlina i jeśli wszytko pójdzie po naszej myśli, zagramy tam kilka koncertów w styczniu. Trzymajcie kciuki :) – 24.08

Bo piękne rzeczy dzieją się w kulturze!

One thought on “KULTURALNIE BYŁO: sierpień ’14

Skomentuj

