KULTURALNY ROK na PIĘKNEJ

Bloga założyłam tak na prawdę już ponad rok temu. Nazwałam go „na PIĘKNEJ”, nie mając innego, lepszego pomysłu. A nazwa ta wzięła się od nazwy ulicy, przy której obecnie mieszkam (ul. Piękna). A zatem mieszkam i piszę na Pięknej :) Skoro już to sobie wyjaśniliśmy, to dodam, że na Pięknej kultura jest niezwykle ważna. Dla mnie kultura jest niezwykle ważna. Kultura w szerokim tego słowa znaczeniu. Bo piękne rzeczy dzieją się w kulturze – lubię to powtarzać. Ale dziwicie się? Przecież to prawda. I warto się tą kulturą dzielić.

Zaczęłam od książek. Zawsze lubiłam je czytać, choć nie zawsze tak intensywnie jak teraz. Rok temu, w czerwcu, miałam jednak dużo wolnego czasu. Poszłam do biblioteki, wypożyczyłam sporo tytułów, po przeczytaniu których czułam jednak pewien niedosyt (nie tyle z powodu treści, co samego „pożegnania się” z danym tytułem). Chciałam podzielić się swoimi wrażeniami. Przypomniałam sobie, że jakiś czas temu założyłam tego bloga (i tu mała poprawka: wówczas jedynie go „zameldowałam”), bez pomysłu jednak na jego charakter. No więc pomysł narodził się 26 czerwca 2013 roku. Zaczęłam pisać o książkach. „Niezawinione śmierci” Williama Whartona to pierwsza „recenzja”, którą zapoczątkowałam tą wspaniałą przygodę z blogowaniem na Pięknej :)

Oczywiście nie miałam zamiaru się ograniczać. Literatura nie jest/nie była jedynym moim czasopochłaniaczem. Filmy, muzyka, wydarzenia kulturalne – o tym chciałam pisać! I pisałam – przez cały ten rok, choć przede wszystkim jednak o książkach :) W sumie nie ma co się dziwić – nawiązałam współpracę z wieloma wydawnictwami (m.in. Świat Książki, Zysk i S-ka, Replika), toteż cieszyłam się na każdą, upragnioną nowość wydawniczą, którą od nich otrzymałam :) Czytałam więc bardzo dużo.
Dzięki współpracy z dystrybutorem filmów Best Film obejrzałam i zrecenzowałam dla Was również wiele świetnych wydań DVD, tak filmów, jak i seriali.

Okres raczkowania mam już jednak za sobą. Czas nieco pewniej stanąć na nogi i zatroszczyć się o dalszy rozwój tego bloga. Przede wszystkim zamierzam przejść na własną domenę. Pomyślę również nad innym szablonem. No i co najważniejsze – zaczną pojawiać się nowe kategorie wpisów. Nie chcę, by to były jedynie recenzje książek, filmów czy płyt muzycznych (choć te ostatnie nieźle zaniedbałam). Zacznę pisać więcej o ciekawych wydarzeniach, w których brałam udział, o miejscach, które mogłam zobaczyć, zachwycić się nimi, no i o tym, co piękne. dla mnie. w moim odczuciu. Być może ten blog zacznie mieć charakter nie tylko kulturalny, ale i lifestylowy (wszak jakże te dwa pojęcia się ze sobą łączą). Zobaczymy jak to się wszystko ułoży. Krok po kroku. Bo na wszystko przyjdzie czas (jak to często powtarza mój narzeczony:))

A Wam, drodzy Czytelnicy, DZIĘKUJĘ! Za to, że JESTEŚCIE, że odwiedzacie mnie, że komentujecie…
Nieśmiało też proszę: niech się to nie zmienia, a ja się postaram, aby na Pięknej zawsze było Wam jak najlepiej ;)


Z okazji pierwszej rocznicy bloga, zorganizowałam dla Was URODZINOWE ROZDANIE na Facebooku (klikajcie w zdjęcie poniżej!).

konkurs na Pięknej

8 thoughts on “KULTURALNY ROK na PIĘKNEJ

  1. Szufladopółka pisze:

    Gratuluję Marta, naprawdę porządnie ukulturalniałaś sieć :) Kolejnych sukcesów życzę! Ja też małymi kroczkami zbliżam się do roku, ale z częstotliwością to Cię chyba nigdy nie dogonię, czasu wiecznie za mało :)
    Pozdrawiam,
    Szufladopółka

Skomentuj

